ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۴ تا دوم آبان تمدید شد-راهبرد معاصر
مصرف سیگار سالانه جان ۵۰ هزار ایرانی را می‌گیرد اهدای درجه به فرماندهان انتظامی کشور پیگیری یک پرونده مرگ مغزی | میت هنگام جراحی اهدای عضو به هوش آمد دستبرد میلیاردی عروس به خانه مادرشوهر پولدار تهرانی صدور ابلاغیه اجرای حکم نیلوفر حامدی کشف تونل زیرزمینی انتقال سوخت قاچاق در بندرعباس + فیلم انتصابات مهم در آموزش و پرورش | چند مدیر و معاون جدید در آموزش و پرورش منصوب شدند + جزئیات ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۴ تا دوم آبان تمدید شد هشدار سیل و آبگرفتگی سازمان هواشناسی به این استان‌ها اطلاعیه سازمان سنجش درباره درخواست تغییر رشته کنکوری‌ها خبر جدید از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بیانیه اسکودا درباره مواضع اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایرانی پوکی استخوان؛ بیماری خاموش و مزمن هشدار سازمان مدیریت بحران به ۸ استان در پی وقوع دو مخاطره بارشی و گرد و غبار تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟

ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۴ تا دوم آبان تمدید شد

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۴ و سی‌امین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا دوم آبان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 19
کد خبر: ۲۶۰۵۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی صدر با اعلام این خبرگفت: ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد از ۲۲ مهر آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار متقاضی، در این آزمون ثبت نام کرده اند.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا روز چهارشنبه ۲ آبان به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

صدر یادآور شد: متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده و کدپیگیری دریافت کرده اند، درصورت لزوم، فقط در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت طلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

ثت‌نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از یکشنبه (۲۲ مهر) آغاز شده و قرار بود تا پایان امروز خاتمه یابد که تا دوم آبان تمدید شد.

دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ حاوی شرایط عمومی و اختصاصی منتشر شده است.

آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ در صبح و عصر روز پنجشنبه (دوم اسفند ۱۴۰۳) و صبح روز جمعه (سوم اسفند ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۲۹ بهمن تا روز پنچشنبه دوم اسفند ۱۴۰۳ منتشر می‌شود. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده